Vis major


 

Ponedeljak.

Nesto posle 22h sedim i buljim u drustvene mreze, nemajuci stvaran zivot, jer ga podsvesno ni ne priznajem. Pre toga sam osinula dobra cetiri sata spavanja, jer sam prethodnu noc provela burno, boreci se da sacuvam zdrav razum. Sedim na ugaonoj garnituri, naslonjena levom rukom na sto, lice mi je strumfasto, jer fejs je plav i odjednom ispod mene se nesto opasno zatrese. Pomera me. Daska ispod mene se zesce drma. Pomislim, nisko leti nesto, vojska pokrece mehanizaciju, komsija cepa drva u stanu, ali me televizor demantuje. Ustajem k’o da me nesto opeklo, kao idiot stojim nasred sobe i ne znam sta da radim, detonacija prestala, ali tv se i dalje klati, flasa koka kole se tiho zaustavlja.

Jbt zemljotres, pomisljam.

Jbt, osetila sam zemljotres! ‘Trcim u sobu, da mu kazem kako sam osetila zemljotres, ali on je u takvom hipnotisucem snu, da se na moje paljenje svetla, samo okrece i pokriva preko glave.

-Ej, cujes, bio zemljotres.

-Sonja gasi to svetlo, ne lupetaj vise.

-E, stvarno je bio zemljotres jesi li ti osetio?

-A jesi li se ti probudila?

-Jesam bre.

Otvaram prozor da vidim jesu li ljudi izleteli napolje da vicu zemljotres zemljotres.

Ne, napolju nema zive duse, gledam kako grad odzvanja tisinom kad se u mom vidokrugu pojavljuje lik koji se uzurbano krece i vice “Jebacu ti mater znas sad cu da ti jebem mater videces ti…”  i ukapiram kako zapravo prica to nekom preko telefona i mlatara utokom u desnoj ruci! Na pola minuta ga ne vidim, jer ga zaklanjaju zgrade i za to vreme izgovaram:

-Ej, da vidis ovo, jbt, ide lik s utokom, jebe mater nekom preko telefona.

-Sonja, aj prekini da izmisljas, jos se nisi probudila, vracaj se u krevet.

Opet ga sada vidim, uveravam se u ono sto sam malopre videla, jeste nosi neki pistolj majku mu, jos govori o nekim bombama.

-Jbt jesi cuo ovo sad pomenuo je neke bombe…

-Sonja ne zivis na jebenom Dedinju, vec si u Raskoj, ovde se nista ne dogadja, prekini da izmisljas i gasi svetlo.

Teatralno izlazim i ostavljam mu upaljeno svetlo.

On ce meni da izmisljam, znam ja sta je zemljotres, nisam poludela. Pretrazujem vesti, tviter, fejzbuk, niko nista, google, niko nista. Jbt, ja stvarno umisljam. Pogledam jos koji put kroz prozor. Raska, grad duhova.

Jutros, google mi javlja da se sinoc u 22:41 dogodio zemljotres na podrucju Kopaonika.

Moj prvi zemljotres, dragi dnevnice.

Iako magnitude 3.2 jedinice Rihterove skale, gotovo ni z od zemljotresa, ali moj prvi zemljotres, dnevnice.

Sad treba obaviti jos 99 stvari sa moje liste “100 ludih stvari koje treba doziveti pre smrti”.

To sto sam nenormalna je vis major i tu nema pomoci.

Osetiti zemljotres. Checked.

 

Leave a Reply

