Greske jednog Kupidona


 

Nekad, kad sam tuzna, setim se kako sam ja uvek bila voljena. I to je neka sreca, zar ne? Doduse i nije, ako ti volis nekog drugog. Uvek sam momcima sam bila potpuno nevidljiva dok ne ispricaju neku pricu sa mnom. I, da, verujte, muskarci se zaljubljuju u kompletnu licnost, ostatak je cist kretenluk, kakav postoji i medju zenama, tako da  smo 1:1.

Otkad sam spoznala za ljubav i veze, neko me je uvek voleo. Neki su se i potukli zbog mene. Ma koliko je bilo retardirano i traumaticno, sad mi bude toplo oko srca jer znam da je nekome bilo toliko stalo do mene da nije vladao mozgom. Neko je plakao zbog mene. Neko mi je mozda nekad i napisao pesmu, pa nije imao hrabrosti da mi je pokloni, od straha da ce ga moj ego pregaziti. Sa jednim sam raskinula 14.februara. Uglavnom, svakom sam rekla da ako misli da ce mi biti vazniji od skole, da moze da se nosi. I odneli su se.

Pre nego sto sam zapocela vezu sa svojim sadasnjim zivotnim sapatnikom, cimerom i najboljim prijateljem prvo i pre svega, samo sam jednog decka volela i to sebi necu oprostiti.

Toliko sam za njim patila u potpunom odsustvu samopostovanja, a on je, pogadjate bio kreten- i to ne bi izrodilo toliku ljubav u meni, da je bila uzvracena. Mi zene smo dokazani mazohisti. Mozda nikad nije shvatio koliko sam ga ozbiljno volela, ali posteno mi je paralisao pet godina zivota. I dana,s kada nam zivoti, na svu srecu, nisu isprepleteni, a mogli bi biti na milion nacina, kad ga neko spomene, presece me nesto u stomaku.

Karma je cudo. Mene su stigle kletve svih onih koji su me voleli, a ja nisam uzvracala, pa me taj decko nikad nije ni malo zavoleo, cak ni toliko da ispostuje sto rizikujem svoje ocene zbog njega, ne, nije umeo to da ceni, a meni je to bio vrhunac ljubavi, ako kazem ok, odlozicu ucenje zbog tebe. Rekoh, karma je cudo, ali zelim mu sve najbolje. I nadam se da ga moje kletve nisu stigle, ali cini mi se da je jos uvek sam, nije da me zanima, samo kazem.

I eto me, ostala sam sama, gledam neke slike, prebiram po proslosti i prezirem te svoje patetika momente, ali ovaj cu zabeleziti. Jer, ako je nesto sreca u zivotu, to je onda to sto ga delis sa osobom koju volis i koja te voli.

Unistila sam svoje dnevnike u jednom drevnom ritualu zvanom spaljivanje i mislim da sam pritom izrekla nesto kao dabogdasenikadneozenio, dabogdatevaralekaotimene, dabogdaotebireklisvestositiomeni, ali pripisacemo to mojoj mladosti i ludosti od pre par godina, pre tri godine, nije da se secam, maja.

Sve te stvari vremenom prestanu da te bole, ali i dalje teras dodjavola, iz nekih starih razloga.

I tradicionalno cu reci-Kupidone, fuck you. Ne znas za red.

 

Leave a Reply

