Ko u stvari odlazi na Kubu


Mogu reci da spadam u ljude sa bujnom mastom.

Recimo, juce sam kuvala krompir i kad je poceo da kljuca, ja sam zatvorila oci, nazimenicno stavljala i skidala poklopac i razmisljala o tome na sta me podseca taj zvuk. Neverovatno je, ali to je slicno muzici sunca, bebi u stomaku i onom momentu u usima kad naglo skocis u more. Svako iole obican, rekao bi da sam zrela za lecenje, ali ne i moj muz, jer je to osoba koja se u mene zaljubila tu negde oko veceri kad sam videla na putu omot sladoleda Guarana, koji se u to vreme pojavio, stala iznad njega i rekla zalosno, kao da je poginuo, “jao vidi dusa “.
Slican se slicnom raduje, pa tako ni moj muz ne zaostaje u biserima, vec nekoliko godina smislja nacin da stignemo do Kube, nase obecane zemlje.

Pitao me je znam li koliko kosta avionska karta, rekla sam da ne znam i da me ne zanima, rekao je 1300 eura, razumela sam 300 eura i u tom momentu mi se upalila lapmpica, videla sam sve, bilo je moguce, sta znam 300e moze da se ustedi pocev od danasnjeg dana, ne kupujuci nista, stedeci sve u dinar, jesti hleb i margarin, moguce je sasvim moguce, a na Kubi je narod siromasan, stopicu se tamo s njima, glancacu cipele, bicu nosac, igracu salsu na ulici, turisti ce ubacivati novcice u moj slamnati sesir, on ce biti konobar, uf on ce se potpuno stopiti s njima tako crn, ja cu mozda i atrakcija biti jer sam plava pa ce me lakse zaposliti, za 300e cu otici tamo i necu se vratiti, kad zaradim dovoljno novca poslacu mami pare, ona ce da se spakuje i da dodje, sa Mickom naravno, osim nje nece nista ni poneti, jer joj ne treba, ja cu nam mnogo novca zaraditi, a igracu salsu, moja mama ce opet videti more, mahace mi sa terase kad ujutru bude pila kafu, na ulici cemo igrati fudbal, nece biti strogih podela, svaki gol ce biti nas, igracemo fudbal uz ritmove kubanske muzike, sve, samo treba da nadjem 300 eura, samo to me deli od vecne  srece…

Hiljadu trista eura, ludo, hiljadu si izostavila. A hiljadu, pa tako reci, jbt sta me lazes da je 300e, sve sam vec isplanirala, samo mi dajes laznu nadu, eto imam jos jedno razocarenje na dnevnoj bazi, to radja bore. Pa, sta, hoces da kazes da mi to ne mozemo sebi da priustimo. Da, bas verujem da mozemo to sebi da priustimo, mi smo bas ciljna grupa za te turisticke destinacije. A sto ne bismo mogli da odemo, izguglaj low cost kompanije.

Izguglam.

Ma nema sanse da idem avionom. Pa jesi li normalna kako ti mislis da stignes do Kube. Pa, otkud znam, sta znam, brodom, ali i tu mi je problem onaj momenat kad se nadjes u sredini nicega i ne daj Boze nekog veceg ljuljkanja, meni ne treba katastrofa i potonuce broda, ja cu od stresa tu da umrem, najbolje bi bilo kad bih imala krila za te slucajeve i onda samo poletim i vratim se do kopna, sasvim prosto. Ne, znas kako mozemo, rekao je, da se ide kolima do Beringovog moreuza, pa se spusti do Srednje Amerike… Pitala sam a izvini kuda ces ti kolima po moreuzu. Pa, kad zaledi, rece. Izvini molim te, to je bas realno. Pa, realnije je nego da ti dobijes krila, razgoropadio se. A zasto ja ne bih mogla da patentiram krila?

Nakon sto sam opisala svoj genijalni plan patentiranja veoma izdrzljivih krila za slucaj nesrece na brodu i njegovog prevrtanja ocima na sve to i komentara da ne razume zasto jednostavno ne mogu da istrpim avion i mog samo ako me drogiras odgovora i njegovog  to je samo avion, toliko ljudi putuje, ne razumem te, pitala sam:

Je l’ ti kontas oko cega se mi raspravljamo?

Pa, mi nemamo novac ni za odlazak na Kopaonik koji nam se vidi s prozora.

Ali, mastajmo. To je valjda poenta.

Ipak , izrodilo se nesto iz te potrage, pronasli smo neko jeftino letovanje u Grckoj, neko nepoznato mesto, ostrvce neko, ali sta znam, ako danas pocnemo da stedimo, u septembru cemo biti tamo.

Idemo autobusom, naravno.

Leave a Reply

