Analajz dis.


Kad rodjendan provodis sam, s rodjendanskom kapom, koju si sam sebi poklonio i svecicama koje si sam stavio, jeste momenat kad shvatis koliko si odrastao. To su oni sati koje provodis uz nekog dlakavog smrada koji ti uskace u krilo, ne zato sto oseca da si tuzan, vec zato sto je tako blize hrani na stolu. U tom trenu shvatis da je ovaj dan verovatno najznacajniji tvojoj mami koja je na drugom kraju drzave. Ali, cak i na to slegnes ramenima. Toliko si odrastao da te je preplavilo osecanje ravnodusnosti. Poslednji trnci neke tebi nepoznate tuge zamiru u petama.

I nije lose. Napicu se. I onda dugo spavati.

Sanjacu da su mi napravili rodjendanski party i da mi je neko konacno poklonio malog belog zeca sa plavim ocima.

Kad se probudim, ovaj dan ce biti daleko iza mene.

I daleko je.

Ovo nije tuzan tekst, i u fazonu ohsamsamnemamnikogsvog, vec je do toga da provodim moj dan sa dlakavim smradom, umesto sa drustvom, doslo neki cudnim spletom okolnosti. Nevolja je sto o tome ne smem da pisem. Mislim, ja bih, jer je prica uzasno zanimljiva i sad bih imala svasta da napisem o tome, ali ne mogu stvarno.

I, ok, hajde, prosla je ta ponoc, dan sam provela radno, vratila sam se i opet me je samo dlakavi smrad cekao. Dala sam joj malo torte.
I sutradan, kad se moj cimer dozivotni vratio, vise nije bilo smisla slaviti bilo kakav rodjendan, sve je postalo bajato, pa cak i ja.

I ovo su te glupe godine kad se razocaras u sve.

Znate cega se covek zasiti?

Davanja. Priredjivanja iznenadjenja svima. Samo ispadnes glup.

Ljudi ti nikad nece biti zahvalni na onome sto im pruzis. Samo ce se navici na ono dobro sto im pruzas i znace da neprestano oprastas i sve razumes. Osilice se. Samo im pruzas lepu osnovu. Izgovori, izgovori, izgovori, a ti sve lepo razumes. Negde u podsvesti znas da za samce vise nisi tako kul drustvo, pa cak i ako ti je rodjendan.

Kad se u ovim godinama razocaras u prijatelja, tesko da ce mu bilo sta pomoci da shvati koliko te je povredio. Zato i na to slegnem ramenima.

Psi ce ti vecno biti zahvalni na onome sto im pruzis.

Zato cu mozda ovaj svoj rodjendan utefteriti kao jedan od najlepsih. Zato sto sam shvatila da sam ja bas jedno dobro drustvo. ( I onda sam zaspala. )

I bas zato sto sam dva dana kasnije uzivala u dobroj muzici i ekipi. Zato, jer je vojska odlucila da tog dana nema vaznih zadataka za moje drugare🙂 U to ime, ziveli🙂

One thought on “Analajz dis.

  1. Ja sam svoj rodjendan provela cekajuci na kisi da li ce lekarska komisija poslati moju majku kuci kao beznadezan slucaj ili ce joj pruziti sansu. I dzaba posle i drustvo i torta,kad je meni ostalo gorko secanje na taj dan. Naravoucenije – nije problem taj jedan dan… On je samo odraz celokupne situacije, koja se u njemu prelomi.

    Reply

Leave a Reply

