Mojoj Goci


Goca ja i goca

Secam se starog duda u tvom dvoristu i kako smo stalno isle prljavih ruku od tog duda i mame nas grdile🙂

Secam se kad si me jednom izbacila sa rodjendana i rekla mi da mogu da ponesem poklon kuci i ja sam isla kuci i vukla lutku po betonu, spustene glave, s krokodilskim suzama. A sve to zbog nekog mocnog mikrofona kojim sam ja htela da upravljam, a ti mi nisi dala🙂 hvala ti na celicnim zivcima za ovu stenicu🙂

Secas se kako sam te zvala gomboca. I upravo sam, veceras, napravila gomboce. Volela bih da si tu, gomboco moja.

Secam se kako smo zestoko ratovale, jer sam ja isla u I-1, a ti u I-2. I tako do VIII-1 i VIII-2.

I secam se kada sam shvatila da imam prijatelja za ceo zivot.

I secam se jutarnjih kafa kod tebe.

I kako smo se skrivale s prvim cigaretama.

I vukle najvece kofere na letovanja. I imale najludja leta na svetu.

I tako mi prokleto falis.

Hvala ti na svim divnim osmesima u zivotu i svim prelepim trenucima, za koje mi sada ponestaju reci da ih opisem, jer samo ti i ja znamo koliko su dragoceni. Hvala ti sto si bila uz mene u najtezim trenucima.

Zelim ti da zauvek budes srecna!

Da uvek ostanes pod tom srecnom zvezdom!

Da odes u Australiju i cuvas one pande.

Da obidjes ceo svet!

I da ti se dese najbolje moguce stvari!

I da ostanes tako lepa!

Volim te neizrecivo!

Srecan ti rodjendan, Gockules moj prelepi :-*

 

 

 

Leave a Reply

